Rozhodli jste se pro lekce japonštiny se mnou? Než si sjednáte online výuku, určitě vás bude zajímat, k čemu se zavazujete a jaké jsou moje i vaše povinnosti.
ZÁKLADNÍ ÚDAJE O MNĚ:
Mgr. Hana Kloutvorová, Ph.D.
IČO: 09801278
Sídlo: Chodovice 73, 508 01, Holovousy
Podnikatel je zapsán v rejstříku MÚ Hořice.
Nejsem plátce DPH.
E-mail: hana@toranekojaponstina.cz
Adresa pro doručování je shodná jako adresa sídla. Uvedený e-mail můžete využít pro běžnou komunikaci, stejně tak pro případné podněty a reklamace.
V dalším textu vystupuji už jen jako „Prodávající“.
Úvodní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) platí pro služby prodávajícího, kterým je Hana Kloutvorová, uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek Prodávajícího https://toranekojaponstina.cz/ nebo prostřednictvím e-mailu či messengerového kontaktu mezi Kupujícím a Prodávajícím.
1.2 Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Kupujícího (zákazníka) a Prodávajícího, kterým je podnikající fyzická osoba. V otázkách neupravených kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami se tento vztah řídí občanským zákoníkem a právními předpisy na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
1.3 Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách https://toranekojaponstina.cz/.
1.4 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Objednávka
2.1 Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena jsou uvedeny na stránkách jednotlivých služeb. Nejsem plátce DPH. Cena je dále vždy uvedena i na faktuře. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.
2.2 Objednávka jazykových služeb vždy obsahuje informace o zákazníkovi, objednávané službě, ceně, způsobu platby. Jsou přijímány platby pouze bankovním převodem.
2.3 Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká zadáním objednávky na jazykové služby (nikoliv až po potvrzení objednávky). Od tohoto momentu vznikají mezi Kupujícím a Prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné objednávky je dodání fakturačních údajů (adresa Kupujícího) Prodávajícímu.
2.5 Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.
2.6 Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.
2.7 Prodávající je povinen poskytnout či dodat službu, kterou si zákazník objednal a zákazník se zavazuje službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.
Cena, daňový doklad
3.1 Cena produktů, zboží a služeb je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Cena je vždy uvedena i na faktuře, včetně počtu zakoupených lekcí, případně produktů.
3.2 Faktura: Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi fakturu, kterou mu odešle do jeho emailové schránky a která po zaplacení slouží jako doklad o zakoupení produktu či služby. Prodávající není plátcem DPH.
Způsob a forma platby
4.1 Způsob a možnosti platby: bankovním převodem v CZK na účet 1862568016/3030.
4.2 Forma platby: Platba je možná pouze jednorázově, platba na splátky není možná.
4.3 Kupní cena je splatná do data vystavení faktury, nejpozději do 14 dní od vystavení faktury. Závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
Způsob dodání
5.1 Online individuální výuka bude poskytnuta v termínu, na kterém se vzájemně dohodneme. Termín pravidelných lekcí vybereme společně během úvodní lekce. Nedohodneme-li se na termínu, má Kupující i Prodávající právo od smlouvy odstoupit.
5.2 Skupinová online výuka bude poskytnuta v termínu, který je zvolen na základě dohody mezi mnou a jednotlivými účastníky skupinové lekce a je uveden na přihlášce.
5.3 Elektronické materiály jsou odesílány do 3 pracovních dnů po připsání platby. Po dodání materiálů je Kupující povinen zkontrolovat funkčnost a dostupnost obsahu. Zjistí-li Kupující nedostatky nebo vady, je povinen kontaktovat Prodávajícího, aby mohl provést nápravu.
Zabezpečení a ochrana autorských práv
6.1 Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává či sdílí (online i osobní kurzy, články na blogu, e-book) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření, kopírování nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autorky je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
Odstoupení od smlouvy
7.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání služby, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
7.2. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, musí dodržet níže uvedené podmínky:
Nejpozději 14. den po převzetí služby musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy. Kontaktujte mě v tomto případě na adrese hana@toranekojaponstina.cz spolu s přiložením daňového dokladu (faktury) o zaplacení.
Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.
7.3. Odstoupení od smlouvy ze strany Prodávajícího
Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:
- prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny více jak 7 dnů po době splatnosti
- kopírování a šíření placeného obsahu třetím stranám (vizte čl. 6.1. VOP)
Dále je Prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z osobních důvodů na základě nevyhovující spolupráce.
7.4 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
7.5 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Absence na individuálních online lekcích japonštiny
8.1 Kupující má právo dohodnutý termín individuální lekce japonštiny zrušit, avšak je povinen tuto skutečnost oznámit minimálně 24 hodin před další smluvenou lekcí prostřednictvím e-mailu, messengerového kontaktu či ústní dohody během lekce předcházející. Pokud tak Kupující neučiní, cena za odpadlou lekci je účtována v plné výši.
8.2 V případě, že se Kupující omluví více než 24 hodin před lekcí, má dvě možnosti, jak si lekci nahradit. V případě volných termínů ze strany Prodávajícího je možno lekci nahradit v jiném termínu. Druhou možností je nahrazení pomocí samostudia, kdy budou studentovi zaslány materiály včetně zadaných úkolů. Při tomto způsobu se nejedná o plnohodnotné nahrazení lekce, a lekce tak není účtována jako odučená.
8.3 V případě, že se kupující omluví méně než 24 hodin před lekcí, lekce je účtována v plné výši bez možnosti nahrazení lekce. Student může lektora požádat o zaslaní materiálů k samostudiu.
8.4 Pokud se Kupující bez předchozího informování prodávajícího nedostaví na výuku do 15 minut od dohodnutého začátku lekce japonštiny, lekce automaticky propadá a je pokládána za odučenou bez možnosti nahrazení lekce a bez nároku na zaslání materiálů k samostudiu.
8.5 V případě nemoci či dovolené je možnost individuální domluvy – přerušení kurzu, náhradní termín apod.
8.6 Pokud během individuální online lekce nastanou krátkodobé technické potíže (například krátký výpadek internetu), lekce může být jako náhrada prodloužena maximálně o 10 minut bez ohledu na to, zda technický problém vznikl na straně Kupujícího nebo Prodávajícího.
8.7 Kupující má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojený se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva. Pokud Prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 60 dnů od jejího odeslání, kupující má právo podat návrh na začátek alternativního řešení sporu subjektu. Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
Ochrana osobních údajů
9.1 Prohlášení prodávajícího: Prodávající se zavazuje plně respektovat důvěrný charakter osobních a firemních dat Kupujícího, která jsou zabezpečena proti neautorizovanému přístupu a chráněna proti zneužití. Údaje nutné k fakturaci jsou nezbytné pro identifikaci Kupujícího. Jsou použity k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci bezhotovostních plateb a pro komunikaci s Kupujícím.
9.2 Kupující i Prodávající berou tímto na vědomí, že veškeré informace, které o sobě při studiu získají, jsou pokládány za velmi důvěrné a citlivé a s jako takovými budou s nimi nakládat.
Účinnost
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 12.09.2022. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách a je označena datem účinnosti.
Závěrečná ustanovení
Znění těchto obchodních podmínek je pro smluvní strany závazné.